תוספות שיער

מהתוספות המוצמדות ועד להלחמה: הבנת התהליך שמאחורי תוספות השיער

תוספות שיער הן דרך פופולרית להוסיף אורך ונפח לשיער הטבעי שלכם מבלי להמתין שיצמח. עם שיטות חיבור שונות הקיימות, הבנת התהליך שמאחורי כל סוג יכולה לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם.

מהם הסוגים השונים של תוספות שיער?

ישנם מספר סוגים של תוספות שיער, כל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים ושיטות חיבור. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים תוספות מוצמדות, תוספות מודבקות, תוספות תפורות (אריגים), תוספות מרותכות (קרטין) ותוספות מיקרו-לינק.

כיצד מחברים תוספות מוצמדות?

תוספות מוצמדות הן זמניות וקל לחבר אותן, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור אלו שרוצים שינוי מהיר מבלי להתחייב לשיטה קבועה יותר. תוספות אלו מגיעות עם קליפסים קטנים שתפורים על השתי, שניתן לחבר בקלות לשיער הטבעי שלכם. כדי לחבר תוספות מוצמדות, פשוט חלקו את השיער שלכם, סרקו את השורשים לאחיזה נוספת וחברו את התוספות לשיער שלכם. התהליך מהיר ופשוט, ומאפשר לכם להשיג מראה חדש תוך דקות.

מהו התהליך של תוספות מודבקות?

תוספות מודבקות הן חצי קבועות ויכולות להחזיק מספר שבועות עם טיפול נאות. תוספות אלו מורכבות משתי דקות עם סרט דבק בצד אחד, שמחובר לשיער הטבעי שלכם. כדי לחבר תוספות מודבקות, מעצב השיער שלכם יחלק את השיער שלכם, יניח את הצד הדביק של התוספת על השיער הטבעי שלכם, ואז ילחץ על תוספת נוספת מלמעלה, וילכוד את השיער שלכם בין שתי השתי. שיטה זו פחות מזיקה מאחרות, מכיוון שהיא מפזרת את משקל התוספות באופן שווה על פני השיער שלכם, ומפחיתה את הסיכון לשבירה.

מהן תוספות שיער תפורות (Weaves)?

תוספות שיער תפורות, המוכרות גם בשם "Weaves", הן שיטה קבועה יותר להוספת שיער. שיטה זו כוללת קליעת שיערכם הטבעי לצמות, ולאחר מכן תפירת אריגי התוספות לצמות. תוספות שיער תפורות פופולריות בקרב בעלי שיער בעל מרקם, מכיוון שהן מספקות חיבור מאובטח שיכול להחזיק מעמד מספר שבועות. כדי להוסיף תוספות שיער תפורות, מעצב השיער יקלוע תחילה את שיערכם לצמות, ולאחר מכן ישתמש במחט מעוקלת וחוט כדי לתפור את אריגי התוספות לצמות. תהליך זה יכול להימשך מספר שעות, אך הוא מציע תוצאה עמידה לאורך זמן ומראה טבעי.

מה כרוך בחיבור תוספות שיער היתוך (קרטין)?

תוספות שיער היתוך (קרטין) הן שיטה קבועה נוספת, המציעה מיזוג חלק עם שיערכם הטבעי. תוספות אלה מגיעות עם כמות קטנה של קרטין בקצה, המומסת ונקשרת לשיערכם באמצעות כלי חום. כדי לחבר תוספות היתוך, מעצב השיער יחלק את שיערכם לקטעים, ולאחר מכן ישתמש בכלי חום כדי להמיס את קצה הקרטין ולחברו לשיערכם הטבעי. לאחר הקירור, הקרטין מתקשה ויוצר קשר מאובטח שיכול להחזיק מעמד חודשים.

כיצד מחברים תוספות שיער מיקרו-לינק?

תוספות שיער מיקרו-לינק, המוכרות גם בשם תוספות מיקרו-חרוז או מיקרו-לולאה, הן שיטה למחצה קבועה הכוללת חיבור התוספות באמצעות חוליות מתכת קטנות. כדי לחבר תוספות מיקרו-לינק, מעצב השיער ישחיל את שיערכם הטבעי דרך חוליית המתכת, ולאחר מכן יחליק את החוליה כלפי מעלה לכיוון השורש ויחבוט אותה במקומה באמצעות צבת. שיטה זו מציעה חיבור מאובטח ללא שימוש בדבק או בחום, ומפחיתה נזק פוטנציאלי לשיערכם הטבעי.

לסיכום, הבנת שיטות החיבור השונות של תוספות שיער יכולה לעזור לכם לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם והמראה הרצוי. בין אם אתם מעדיפים שינוי זמני עם תוספות קליפס או פתרון קבוע יותר עם תוספות היתוך, יש שיטה שיכולה להתאים לכם.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.shehair.co.il/